donderdag 30 juni 2011

Hee


Hee!
Ten eerste wil ik nog iedereen bedanken voor de felicitaties omdat ik laatst jarig was. 

Mijn proefwerkweek zit erop, dus ik heb nu eindelijk vakantie. :)
Gister had ik het eindschoolfeest en vanavond ga ik naar een examenfeest van de zus van een vriendin, dus waarschijnlijk zal ik morgen ook laat of misschien niet online komen.
in het weekend zal ik waarschijnlijk wel online komen, maar maandag en dinsdag denk ik niet want dan ga ik wat dingen regelen voor mijn feest en moet ik mijn boeken inleveren op school en cijfers en zo ophalen.
woensdag en donderdag geef ik mijn feest en vrijdag moet ik mijn rapport weer ophalen op school en spullen inpakken want die dag erna gaan wij op vakantie.
dan zal ik dus ook 3 weken niet online zijn.

Dus sorry dat ik zo weinig online ben en online zal zijn.
xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten