maandag 17 oktober 2011

Wedstrijd



heey

sorry mensen ik post bijna nooit meer, om dezelfde reden als ietje-sofietje
maar ik had niks te doen en ik hou een wedstrijd, want dan post ik nog wel weer een beetje!

WEDSTRIJD:

Look a like
de bedoeling is om de look van een beroemd persoon na te maken op stardoll!
De mooiste wint!

wat moet je doen:
1.zoek (op google) welk je look gaat doen.
2.ga dan naar starplaza en zoek de kleren en plaats die in je kleedhokje
3.kleed je pop aan
4.gerbuik PRINT-SCREEN

5.stuur je plaatje naar me op en stuur ook het plaatje op die je hebt nagemaakt!
!!! stuur je plaatje naar mikayla.love19@live.nl



voorbeeld:




Wat win je?

srry ik geef geen ss of meubels weg maar wat je kan winnen zijn 4 banners voor jezelf!!
in verschillende effecten!

en wel met jou poppetje erop!

je mag zelf bedenken wat voor haar je wilt ookal is het ss haar en je mag ook zelf de kleding uitkiezen! en natuurlijk mag je de effecten, kleur en pose kiezen

voorbeeld:






LET OP! je look a like moet je voor 22 OKTOBER verstuurd worden naar mikayla.love19@live.nl

hopelijk doen jullie mee!


xxx

mikayla.love19

3 opmerkingen: