dinsdag 13 december 2011

Wedstrijd en Magazine !!!

Heey !!!

Ik had dus als idee : Ik maak een magazine met een wedstrijdje !!!
even uitleg van beide :

Magazine :
Ik (marielke36) ga samen met Miley.Hannah000 en angelica-xx een Magazine maken en een wedstrijd organiseren. maar even over de magazine. ik heb al een beetje een voorkantje gemaakt , maar het kan wel veranderd worden. het komt denk ik uit in 2012 , (ja , sorry , maar het is kerst en ik zelf heb het druk en ik denk de andere ook) (voorkant zie je hieronder) voorkant: als het echt deze voorkant word , ga ik gewoon een interview van Victoria Justice opzoeken op Google en daarin doen , dus die interview is niet van mij !!! en de magazine heet DENK IK !!! Forever Secret


zonder al die lijntjes :)

Wedstrijd :
De wedstrijd gaat ook over de magazine : Wie het beste idee heeft (wel zelf maken , en als je idee er al is , moet je een ander verzinnen (logisch) ) komt in de magazine en het idee maken we waar !!! (WEL EEN IDEE VOOR DE MAGAZINE , ANDERS KAN MISSCHIEN ) en we gaan ook misschien een stukje maken over de winnaar :)

Je kan jezelf aanmelden in mijn gastenboek of via email : sostardollandmore@live.com (het liefst via mail , maar je kan je NOG niet in Miley.Hannah000 en angelica-xx's , want ik weet het namelijk nog niet :$ en als ik het weet , komt er nog een berichtje :) )

Reacties , opmerkingen , of iets anders zijn van welkom LOL :D

XxX , Names het hele Fashion and Free Staff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten