dinsdag 19 oktober 2010

Makeup tips: Speel met kleuren.



Heeeey, ik ben Eva (Moisturexlife), en ik schrijf een stukje over de make-up in starplaza.
Ik geef tips over hoe je de mooiste ogen krijgt, en hopelijk hebben jullie er wat aan. Ik hou er van om bij starplaza makeup op te doen, ik koop het niet, want ik ben geen superstar. Nou hier komt het:

SPEEL MET KLEUREN.
1. ga naar starplaza, schoonheid, dott.



2. Doe mascara en eyeliner op.
De mascara moet je dubbel opdoen, die van 3 sd (die dikke,) 
en die van 2 sd ( die dunne)

3. ga terug naar schoonheid,
dan ga je naar luxe,

4. neem de oogschaduw glitter 
en teken een streep paars op je oog

5. doe nu het zelfde met blauw, 
zet de streep naast de paarse.

6. doe weer hetzelfde met geel.
zet deze streep naast de blauwe.

7. teken een streep met oranje,
naast de gele dus,

8. en als laatste een streep met roze.
daar vul je de rest mee op,

9. als je wilt kun je nog felroze lipstift op doen.
Het is erg mooi, maar misschien ook wat druk,

Let op, voordat je deze stappen uitvoert:
Het is superstar, en het is heel erg duur.
Ik doe het zelf altijd op voor de lol.
Gewoon kijken wat leuk is, en uitproberen
in starplaza.
Ik zie jullie bij mijn volgende make-up tips namelijk:
Smokey eye tips.
xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten