woensdag 15 december 2010

How to decrate your Me-doll


Omdat er vragen waren hoe je een leuke me-doll maakt heb ik hier iets leuks gemaakt voor Non-Superstars.
Non-Superstars hebben meestal geen make-up.
Om toch niet helemaal make-uploos te verschijnen hier een idee.
Het kost bij elkaar 19 stardollar. Dus in 4 dagen (4dagen x 5 stardollar = 20) kun je het al klaar hebben.

Als eerst kies je je haar. Kies haar dat bij je gezicht past.
Leuke haarstijlen zijn:








Het haar dat het beste erbij past zijn de laatste twee.
Ik kies nu de laatste omdat het haar dan niet voor de ogen zit, en mijn eigen haarstijl is.

Je gaat naar starplaza.
Dan ga je naar: Glam'r us en kies oorbellen met een parel of glimmend diamant ( meeste zijn 5 stardollar)
Dan naar Sunny Bunny, op de eerste pagina staan 'Dark Dotty Left Eye' en 'Dark Dotty Right Eye'
Ga dan naar zoeken. Klik op brillen en ergens achteraan staat deze grote wimpers. Pak er 2.
En kopen maar.

Als eerste doe je de wimpers op. Allebei.
Zorg dat je ze een beetje naast elkaar erop doet zodat het lijkt alsof je heel veel wimpers hebt.

Dan doe je de 'Dark Dotty Left' en '-Right Eye' op.
Nu lijkt het alof je oogschaduw op hebt.

Als laatste doe je oorbellen in om het iets leuker te maken.
En klaar.
Simpel maar echt leuk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten