maandag 13 december 2010

Me-doll van de week

Medoll van de week is:
MisssPrachtig




Wil jij de nieuwe Me-doll van de week worden.
Stuur een mail met als titel Me-doll van de week,
vul je stardollnaam en je leeftijd in, en het liefst een leuk plaatje 
van je Me-doll.

Op Vrijdag ga ik naar alle Me-dolls kijken en naar hun suite,
en beoordeel ik je op schaal van 10, 
zit je bij de vijf leukste kom je op de site te staan!

Dus zorg ervoor dat je jou suite leuk inricht en je Me-doll mooi opleukt.
Misschien zie jij jezelf wel volgende week terug als Me-doll van de maand!

2 opmerkingen:

  1. ik ben regenboogelfje en ik heb wel geen foto want ik weet niet hoe dat moet maar je kan wel gewoon naar mijn suite gaan okee daaag!!!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,
    mijn email ligt er tijdelelijk uit,
    dus doe ik het maar even zo.
    Ik ben elinda1
    Ik hoop dat je me mooi vind :D

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen