dinsdag 23 augustus 2011

Covergirl


Hey,
Ik heb sinds april/mei gespaard om covergirl te worden, en nu heb ik meer dan 6000 stardollars gespaard, die ik aan broadcoast kan uitgeven.
En morgen wil ik graag covergirl worden. Als het me lukt hebben we ook weer eens een Nederlandse die covergirl is geworden.
Dit is een hele serieuze poging, dus ik wilde vragen of jullie mij wilde helpen. Jullie kunnen natuurlijk op mij stemmen, maar jullie kunnen ook nog aan vrienden vragen of ze op mij willen stemmen, dat zou super zijn!

Ik zal vandaag niet veel terug zeggen (sorry) maar ik ben veel bezig met broadcoasten, en mensen vragen om op mij te stemmen enz.

Ik hoop echt dat ik morgen dan covergirl ben, anders heb ik 5000 stardollars weggegooid, maarja dat is het risico.

Alvast bedankt voor diegene die mij willen helpen.

XxX ietje-sofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten