vrijdag 12 augustus 2011

Plaatjes , tijdelijk

Heey !

Ik wil ook graag plaatjes maken , maar ik ga er maar 2 maken , want ik heb alleen zondag de tijd. dus als je een plaatje wil , net een als ik 1 heb gemaakt , moet je even naar mijn gastenboek om je in te schrijven. voor de eerste 2 mensen ga ik een plaatje maken , maar alsjeblieft wel als je je plaatje gebruikt voor je blog of website. anders vind ik het een beetje zonde. ik kan weer oktober weer een paar plaatjes maken , dan heb ik een week. ik wil nu even experimenteren. Omdat ik me dan de hele tijd zit te vervelen...

Je plaatje (als je op tijd ben en ook wil)
zal zo'n beetje al dit eruit zien :
de benen en armen gaan misschien anders.
ik spreek je nog wel als je een plaatje wil. 

XxX , Mariƫlke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten