vrijdag 26 november 2010

5 Nieuwe Schrijvers

[Plaat je onderaan, omdat we met z'n drieen zijn]
Yeah! Je kan nu schrijver worden.
Omdat ik, Moisturexlif & Beavj. proefwerkweek hebben en deze 3 weken niet veel online zullen zijn hebben we met z'n drieeën besloten om 5 nieuwe schrijvers te nemen. zodat er toch genoeg gepost wordt.

Wil jij schrijver van deze site worden?

Dit moet je doen.
  • Stuur ons een mailtje met je stardollnaam , leeftijd en motivatie (waarom je schrijver van deze blog wilt worden). Ons email adres is: fashionandfree@live.nl
  • Laat een berichtje achter in mijn gastenboek dat je meedoet, (Dat is iets overzichtelijker voor mij).
Dit moet je weten
  • Hoe blogspot.com werkt
  • Hoe printscreen werkt (en of je het hebt op je computer)
Dit zijn de regels voor schrijvers
  • Alleen schrijven, GEEN dingen veranderen aan de site. Dat mogen alleen Moisturexlife en ik, wij zijn de beheerders. Je kunt dat dan aan mij vragen of je dat mag doen. Alleen als wij twee toestemming krijgen is dat toegestaan.
  • Schrijf alleen dingen die echt kloppen, niets verzinnen.
  • Niet schelden, discrimineren, maar dat spreekt voor zich
  • Als er iets is, of je hebt een idee voor bijv. een wedstrijd., geef dat door aan mij of Moisturexlife. Niet zelf een wedstrijd opzetten, of zoiets.
Maar het is hardstikke leuk.
Wil je schrijver worden?
Mail ons: fashionandfree@live.nl

XxX
ietje-sofietje
Beavj.
Moisturexlife
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten