dinsdag 16 november 2010

Your Fashion #1

Ik heb een nieuwe foto want ik ben totaal veranderd,
En... Ik heb een nieuw wekelijks fashion bericht,
Het heet Fashionista Babes.
Ik zal 2 of 3 kledingstukken laten zien,
Dan kunnen jullie in starplaza daar wat leuks van maken, 
je mag allerlei kledingstukken ofzo toevoegen.
En dan klik je op printscreen files en kun je de foto mailen naar:
fashionandfree@live.nl

Eerste kledingstukken:



Leaopard Print Bodysuite Bisou
(Te vinden onder: Zoeken >> Jurkjes >> Zwart >> 14e Pagina)

Lace Up Heels Bisou
(Te vinden onder: Zoeken >> Schoenen >> Zwart >> 24e Pagina) 

Je kunt er vanallerlei leuke dingen bij doen,
Ik kies de 3 leukste en daar komt een winnaar uit!
Maak er iets leuks van!

Geen idee hoe printscreen files,
Bekijk dit filmpje.


Hij staat ook online op youtube
ga naar:

Veel plezier
X'Beavj.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten