woensdag 27 april 2011

belangrijk als je meer info wil over plaatjes


Hoi,,
ik ben al druk bezig met de plaatjes, en ik heb nu net het eerste plaatje gemaakt, voor : sikkenCool
het staat al bij de pagina met de plaatjes bovenaan, de nieuwe plaatjes komen ook steeds bovenaan.
ik ga niet steeds hier zeggen wanneer een plaatje klaar is en bij de pagina staat, dus hou dat zelf goed in de gaten ;) Hieronder is het plaatje van sikkenCool, dit is het eerste plaatje wat ik gemaakt heb :D. dit plaatje staat ook bij de pagina plaatjes. vanaf nu ga ik niet echt meer over de plaatjes hier praten, maar van af nu kan je iedergeval aan mij vragen om een plaatje, er hebben tot nu toe nog 2 vragen gehad voor plaatjes, jullie plaatjes komen er aan ;). als je gevraagt heb om een plaatje, en geen vv (vrienden-verzoek) hebben gedaan, doe dat ff, dan kan ik jullie plaatje maken.

Ondertussen ben in die van -_cindy_-, ook aan het maken, dus die zal zo ook op de pagina 'plaatjes' staan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten