woensdag 13 april 2011

Spoilers&mededeling


Hey, ik zei laatst dat ik een anders acount had, omdat iemand anders het account van Beavj. had.
Dit kwam omdat ik het account 'Beavj.' deelde met een vriendin, maar die vriendin zat er nooit meer op, dus dacht ze, ik geef dit account aan iemand anders, want het is anders zonde. Ze wist niet dat ik nog heel actief was op het account, dus heeft ze het weggegeven. Ik kon dus niet meer inloggen, ik heb mijn vriendin toen gevraagd waarom ik niet meer kon inloggen. Zij heeft het na een paar dagen voor elkaar gekregen dat ik weer op mijn account kon. Dus ik zit nu weer op Beavj. en wordt alleen nog maar beheert door mij. 

En nu de spoilers.
Het is bijna pasen, dus ook paasspoilers.
Er zitten allemaal superleuke dingetjes tussen.
Zoals het turquoise jurkje, en het roze blousje.

X'Beavj.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten