zaterdag 2 april 2011

Wedstrijd


Jaaa ik ben er weer, ik was twee weken niet online (of stiekem snel ff) want mn laptop was afgepakt.
Maar ik ben blij dat ik weer op stardoll kan, ik heb ook best veel gemist enzo.

Ik ga nu weer een wedstrijd organiseren.
Een scenerywedstrijd.
Simpel dus.
Maar nu wel met een thema: Lente.
Nu is het dus niet verplicht om je aan het thema te houden, maar als je sneeuw of een kerstman erbij doet is het een beetje raar.
Gebruik je inspiratie, geen dingen zoals: fashion and free is leuk, ofzo.

De deadline is: 20 April.
Prijs: superstarlidmaatschap of stardollars.
Als er minder dan 20 mensen meedoen cancel ik de wedstrijd.
Schrijvers van deze site mogen meedoen, de beheerders niet (die beslissen mee wie wint).

Ik denk dat het de info wel was.

XxX

5 opmerkingen:

  1. ik doe mee !
    ik weet hoe leuk het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe ok mee

    dit is de link van mijn scenery:
    http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=lentescenery

    xx mikayla.love19

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook mee, het noemt: spring day
    __lauri__

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe mee ;), link :
    http://www.stardoll.com/nl/user/scenery.php?id=63509831&pid=7652767

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe ook mee die van mij noemt gewoon Lente <3
    en mij stardollnaam is regenboogelfje!!!

    BeantwoordenVerwijderen