zaterdag 21 mei 2011

Ff GEEN berichtjes van Marielke36 !!!

Hay !
(nieuwe banner)

Best wel een beetje lang geleden toen ik een bericht poste !
Maar dat komt wel doordat ik een verslag moet af hebben VOOR 12 juni ofzo , en ik heb maar 1,5 hoofdstuk van de 5/6. dus ik moet ff hard doorwerken , en ik weet jullie zien me altijd online op StarDoll , maar als jullie tegen me chatten dan heb ik soms wel moeite om te reageren.....
Maar ik zal me best doen om te posten , zelfs via mijn telefoon....

Eiland-suites ofzo :
Nou ik zat daarnet op Stardoll's Most Wanteds en ik vond dit :




Beach villa's ofzo ?! 
Nou die komen dus op StarDoll ! 
En ook een verklaring voor die rare berichtjes ;) 
Eerder kwam ook een video op StarDoll , 
Die er nu niet is ? 
Noujah

Ik ga maar weer eens! 
XxX , Marielke 


Ps. Succes voor de schrijfsterwedstrijd als je meedoet ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten