zaterdag 7 mei 2011

Ietje-sofietje NCG


Ik ben Nationaal Cover Girl geworden alweer, voor de tweede keer.
Ik was eergisteren begonnen en heb er toen heel veel stardollars aan uitgegeven (meer dan 400 voor broadcoast).
Helaas werd die dag selly308 NCG, dus ik was erg teleurgesteld.
Maar gelukkig ben ik vandaag NCG geworden.
Veel mensen willen nu ook NCG worden omdat ze zien dat het mij ook gelukt is.
Onze schrijfster Miley.hannah000 ook, hoe cool zou het zijn als zij morgen NCG zou zijn?
Ik vandaag, zij morgen! Twee mensen van deze blog achter elkaar.

XxX

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi super leuk dat je NCG bent geworden ik heb ook op jou gestemt maar ik had geen tijd om in jou gastenboek te schrijven, willen jullie ook op mij stemmen ik probeer al een paar maanden CG te worden maar het lukt me wat ik ook doe.....alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik was mijn naam vergeten te melden Ik heet op stardoll noormooi68 en mijn echte naam is noor

    BeantwoordenVerwijderen