maandag 9 mei 2011

Hall of Fame


Wij hebben een project bedacht (bedacht door: marielke36). 
Hall of Fame!
Hiermee gaan we vanallerlei dingen mee doen.
Als er een scenery wedstrijd ofzo gewonnen is dan wordt die scenery in de Hall of Fame geplaatst.
Maar nog leuker.

Elke maand kiezen wij de 'Medoll van de Maand'.
Diegene kan bijvoorbeeld hele goede sceneries maken of heeft een geweldig album (altijd nederlander), kan vanalles zijn.
Hiervoor kun jij je niet aanmelden. Wij kiezen gewoon iemand uit.

Meer informatie komt nog.

XxX


5 opmerkingen:

  1. wauw super leuk !
    ik hoop dat ik medoll van de maand word ! :D
    haha
    xxx
    mijn stardoll naam :
    bosbessenmuffin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hooi, ik wil mee doen als dat lan ik hoop dat ik medoll van de maand word mijn sardollacc heet lorin-solin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeey
    ik zou eigenlijk heel graag meedoen. ik heet scharpyevens op stardoll. xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt superleuk, ik zou graag meedoen!! :D

    Mijn medoll heet: freemyworld

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi ik wil ook meedoen ik heet op stardoll noormooi68

    BeantwoordenVerwijderen