maandag 4 juli 2011

GROTE ZOMERWEDSTRIJD!


Jullie kunnen je misschien de valentijnswedstrijd nog herrinneren, nu is er de grote zomerwedstrijd.
Je kunt dan uit verschillende wedstrijden kiezen.
- ZOMEROUTFIT
- ZOMERSUITE
- ZOMERALBUM
- ZOMERSCENERY
Je mag zelf weten welke je doet, en hoeveel je doet. Je kan dus meerdere kiezen. En allemaal kiezen mag ook.
Ik zal even uitleg geven bij de wedstrijden.
- ZOMEROUTFIT
Je maakt een superleuke zomerse outfit, dit kan in je suite met je eigen kleding, maar ook in starplaza. Doe iets leuks/zomers aan, maar vergeet niet accessoires en make-up! Als je de outfit af heb klik op printscreen files. Geen idee wat printscreen files is? Klik hier. Als je dat hebt gedaan kun je je foto naar fashionandfree@live.nl sturen of op site als bijvoorbeeld tinypic.com zetten.
-ZOMERSUITE
Je maakt dan een superleuke zomerse suite. Het hoeft maar 1 kamer te zijn. Die kun je zo laten tot de einddatum, maar je kunt ook printscreen files en dan naar fashionandfree@Live.nl sturen of op iets zoals tinypic.com zetten.
-ZOMERALBUM
Maak een album, in het teken van zomer, ongeveeer 2/3 pagina's is genoeg, maar wil je het hele album doen, dat mag, maar hoeft niet. Je geeft mij door welke pagina's t zijn. Je moet deze pagina's wel zo laten tot ik het gezien heb, dat is waarschijnlijk aan het einde van de wedstrijd.
-ZOMERSCENERY
Maak een scenery in teken van zomer, simpel dus. Je slaat hem op. Maar wel met het woord zomer in de titel. De titel mag ook zijn: De leukste zomer ever, of, Mijn zomergevoel. Als het woord zomer er maar in staat.

Ik hoop dat jullie het snappen. Je kunt dus kiezen, welke en aan hoeveel wedstrijden wilt meedoen. Ik weet dat zomervakantie is voor de meeste en daarom zal de wedstrijd erg lang duren, want iedereen moet de kans krijgen om mee te kunnen doen.
Aanmelden hoeft niet meteen de eerste dag, je maakt eerst de outfit/suite/album/scenery en dan kun je je aanmelden in mijn gastenboek, gastenboek van Beavj, gastenboek van Moisturexlife. Mailen naar fashionandfree@Live.nl (wel stardollnaam er bij vermelden) en bericht op stardoll.

Voor elke wedstrijd wordt apart een winnaar gekozen, dus 4 wedstrijden, 4 winnaars,4 prijzen.
De deadline is: 29 juli.
Ben je dan op vakantie en heb je toch gewonnen? Maakt niet uit, ik bewaar de prijs voor je!

Dus iedereen kan meedoen. Veel succes.

XxX

Klik hier voor informatie over printscreen files

Geen opmerkingen:

Een reactie posten