zaterdag 23 juli 2011

hackerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hee iedereen♥
sorry dat ik het hierop zet ik weet niet of het goed is ofzo maar iedereen moet het weten♥
een hacker : leona-is-cool (is ze dus niet) heeft 3 mensen gehackt : angelica-xx (ik :P) daar begon ze mee daarna angel-shani en als laatste ellasisi op 1 avond
ik heb een foto van hoe ze ons alle 3 maakte maar heb alleen de foto van ellasisi
zo zagen we er alle 3 uit dit gebeurde met onze presentatie's (die van angelica-xx en angel-shani)
en miley.hannah000 had de mooiste suite's ter wereld voor me gemaakt ik was er zo blij mee
en die hacker heeft er 2 van helemaal vernield en mijn beach villa ze zijn er nog dus kijk maar gewoon
ze heeft bij angel-shani ook al de mooiste suite vernield


dat was het z'n beetje ik moest het zeggen♥
dus ik hoop dat jullie haar willen blokeren en verweideren plzz het is niet normaal wat ze ons heeft aangedaan
ik was thuis in paniek en mijn bff love-britt-love die in real ook bij me is was ook heel erg in paniek :'(

 love yullie ♥xx♥ angelica-xx ( en love-britt-love ;))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten