vrijdag 29 juli 2011

Winnaars wedstrijd


Deze keer ben ik snel geweest met een winnaar zoeken.
Ik kon alles bekijken omdat er de laatste dagen nog maar 1 aanmelding was.

Ik moet julllie wel teleurstellen,
Bij album deden er 7 mensen mee en bij suite 10, erg weinig, en dus gaan die niet door, en wordt daarvoor geen prijs gegeven, sorry, maar ik kan niet zo veel geld uitgeven terwijl er zo weinig mensen mee doen.

Gelukkig waren bij scenery en outfit wel genoeg mensen, bij scenery deden meer dan 25 mee, en bij outfit rond de 18.
De winnaar van outfit is:
Lieve-Moi


En de scenery winnaar is: 
Wauwiekjea
dat is de link naar haar scenery.
Er zijn twee dingetjes in haar scenery fout gegaan, 
Maar dat gebeurt heel veel mensen, en daar kun je niks aan doen.
Dus daar kijk ik altijd overheen.

Ik ga zondag om 5 uur s ochtends op vakantie, en ben 3 weken daarna terug,
ik wil dan een schrijvers wedstrijd doen, (3 nieuwe schrijvers).
Zo jullie kunnen het dan alvast in de gaten houden.
Je kunt je ook al opgeven in:
- stardoll bericht (naar mij)
- fashionandfree@live.nl
AUB NIET in mijn gastenboek, want dat zit dan te vol :$
Als ik terug ben van vakantie kun je WEL opgeven in mijn gastenboek, 
maar dan zal ik ook wel de informatie enzo geven :)

Als ik terug kom van vakantie ga ik ook tips geven voor:
- Designen
- Scenery
- Album
- Suite
- Make up
En veel meer, 
en ik hoorde dat Moisturexlife (die vandaag op vakantie gaat) ook heel veel make-up tips gaat posten als ze terug is van vakantie.

Iedereen die nog moet gaan op vakantie, Fijne Vakantie!
En iedereen die al geweest is en nu in Nederland blijft, Ook leuke vakantie verder (t mooie weer gaat komen volgende week :))

XxX
ietje-sofietje

(Lange post, haha)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten