donderdag 27 januari 2011

ss lippen


Er zijn nieuwe lippen. ze zijn alleen voor ss. nogal gemeen.. ze zijn wel erg leuk.


Maar er is nog iets raars aan de hand, en het is niet alleen bij mij, maar ook bij vele anderen. snappen jullie hoe dit komt? of hebben jullie dit ook?
Als je een scenery hebt gemaakt met armen of benen die je ingewikkeld hebt neergezet (als je snapt wat ik bedoel) dan is dat nu opeens heel erg raar geworden.. het is echt niet leuk, want het is bij al mijn scenery's. ik heb het met merelopony besproken, en bij haar scenery is het ook! het is sinds gisteren of vandaag, want daarvoor was het nog helemaal niet zo.
ik zal wat foto's laten zien van scenery's om duidelijk te maken wat ik bedoel..

Dit zijn een paar van mijn scenery's:

En ik had jullie laatst een foto laten zien van mijn scenery waarbij ik vroeg of jullie wouden stemmen, nou..
zo zag hij er dus uit:
En zo ziet het er nu uit door de fout bij alle scenery's:

En bij de scenery van merelopony is dit ook gebeurt. de dingen zijn naar voren verplaatst terwijl ze ze achter had gezet.:

Het is echt heel raar, en nu is mijn scenery voor de wedstrijd ook helemaal verpest. nu ziet het er niet meer uit.
heeft iemand van jullie enig idee hoe dit komt en of dit weggaat?
ik denk dat dit een foutje is en ik hoop maar dat het zo snel mogelijk weggaat!

Is dit ook bij jou? zeg er wat van!
xxx

2 opmerkingen:

  1. bij mij toen ik zo'n scenery wou maken met dat de arm een stuk omhoog staat.
    ik had opgeslagen en toen zag je de 2de pop opeens vooraan staan.
    deze scenery heb ik verwijderd en deed het opnieuw...
    alweer het zelfde probleem!

    daarna wou ik ff stoppen want had er geen zin meer in omdat het toch steeds mislukte.....

    paar dagen later wou ik het weer doen en toen deed die het goed..

    echt vet raar!


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MIJN IS OOK MISLUKT DIE ARM ENAL DIE KLEREN ZIJN ALLEMAAL UITGEGAAN EGT RAAR

    BeantwoordenVerwijderen