dinsdag 11 januari 2011

wedstrijd

hoi allemaal!
ik ga een wedstrijd maken. je kan er 2 ss cadeautjes mee verdienen. met deze wedstrijd helpen jullie mij ook gelijk. er is geen printscreen nodig. je moet gewoon vrienden met me worden en me een berichtje sturen. maar je moet dit even in je vriendenverzoek melden : ik wil meedoen met de wedstrijd op stardoll-fashion and free.
aanmelden voor de wedstrijd is tot 16 januari.

DIT MOETEN JULLIE DOEN : Jullie moeten in starplaza kleding uitkiezen wat allemaal bij elkaar past, maar let op, het moet alleen ss kleding zijn. het moet een beetje de stijl zijn op mijn naamplaatje hierboven. het mag hotbuys zijn, het mag andere kleding zijn. in het bericht naar mij (geen gastenboek bericht) moet staan welke winkel het is, welke pagina, welke rij, hoeveelste item van de rij. het mag bij de zomer passen, bij de lente, bij de herfst, maar ook bij de winter. dus doe je best, misschien sleep jij wel 2 ss cadeautjes binnen. je mag ook zelf weten welke 2 ss cadeautjes je wilt krijgen. de dingen die je kan geven kan je kijken bij een andere suite (je hoeft het natuurlijk niet te geven). cadeau tot 6 SD.

-xxx- merelopony

Geen opmerkingen:

Een reactie posten