zondag 9 januari 2011

WEDSTRIJD!


Jaaaa, er is weer een nieuwe wedstrijd!
Dit keer kost het geen stardollars, en je hoeft geen printscreen te gebruiken.
Het is dus supersimpel en iedereen kan meedoen.
Het is een:

Scenery wedstrijd.

Maak een scenery zo mooi mogelijk als je kan. Er is geen thema, dus de keuze is helemaal aan jou.
Je bent helemaal vrij om te maken wat je wilt.
Alleen de titel moet beginnen met:
FF... (op de puntjes mag je je eigen titel bedenken)
Begint de titel niet met FF (je bent het vergeten) mail het even via stardoll of via: fashionandfree@live.nl of een gastenboek reactie.
Als je scenery niet met FF begint, en je hebt dit niet aan mij gemeld, kan ik helaas niks beoordelen (sorry).

Aanmelden kan:

  • Op stardoll in mijn gastenboek,
  • Op stardoll in de chat.
  • Op stardoll in priveberichten.
  • Via fashionandfree@live.nl
  • Of als reactie in dit bericht (alleen dit bericht, anders is het zo onoverzichtelijk en kan er iets mis gaan)
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen,
uiteraard is er ook een prijs:
Voor Non-superstars: Een superstar lidmaatschap van een maand,
Voor Superstars: 50 stardollar.
Als er minder dan 15 mensen meedoen, las ik de wedstrijd af.
De deadline is: 22 januari

Hier een voorbeeldje dat ik zelf heb gemaakt.
Ik heb er een half uur over gedaan en het was lastig (Je hoeft er geen half uur over te doen hoor, gewoon wat jij leuk vind).


Ik hoop dat jullie snel meedoen.
Het is niet zo moeilijk. 

Succes en Have Fun!
XxX

7 opmerkingen:

  1. ik wil graag meedoen
    stardollpopetje heet lumpie23

    BeantwoordenVerwijderen
  2. J atuurlijk ga ik mee doen!!!!!!
    Ik ben ook morgen non-ss!
    Dat is het goed!
    Ik ga zoo mogelijk mooi doen!
    Enne moet het met ff og alleen maar met f beginnen?? Alvast bedankt!!!!!!!!!!!
    Dat zijn zoo coole wedstrijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een Superstar kan 50 stardollar winnen, en Non-superstar kan Superstar lidmaatschap winnen.
    Graag even je naam erbij zetten als je hier een reactie geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor hoeveel maanden CansuStyl heet ik op stardoll je ziet het al en ik heb al eene gemaakt die heet fflowers kijk je naar hem ?? maar ik wil wel dat er nie zoveel mensen is 15 want als er voorbeeld nog minder mensen zijn dan hb ik het voor niks gemaakt okee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jah ik doe mee, ik heet lottelover39, en vind het echt super dat je dit doet

    bye

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey super tof mijn naam is sozepink en ik zou graag mee doen

    BeantwoordenVerwijderen