dinsdag 11 januari 2011

Wedstrijd!


Het gaat al supergoed met de wedstrijd.
Ik heb al rond de 20 tot 30 aanmeldingen gekregen.
Hier nog even extra informatie (was al bekend maar toch even)

De deadline is 31 januari.
Dus aanmelden en meedoen kan tot 31 januari.
De winnaar maken wij bekend op 2 februari.

Het liefst niks over de site, gewoon een leuk iets, van sprookjesland tot een modeshow, van de dansvloer tot de supermarkt (haha)
Het mag allemaal.

Prijs (het is voor sommige nog een beetje onduidelijk).
Er komt 1 winnaar.
Als die winnaar Non-superstar is, krijgt diegene een superstar lidmaatschap van een maand.
Als die winnaar Superstar is krijgt diegene 50 stardollar.
Biggg Prizess.

Aanmelden kan door:

  • In mijn gastenboek te schrijven dat je mee wil doen.
  • Mailen naar: fashionandfree@live.nl (stardollnaam graag erbij)
  • Mailen via stardollbericht.
  • Als reactie op de bericht (Stardollnaam graag erbij)
Ik merk dat het beter is als ik vaker wedstrijden doe, waarvoor je geen printscreen nodig hebt.
Omdat niet iedereen weet hoe het werkt.

XxX

2 opmerkingen:

  1. hoi ik wil ook mee doen mij scenery heet FF NATUUR 2 ik hoop dat je het mooi vind
    doei..............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,,, ik doe mee!! :D Vet cool dat je een Abbo kan winnen zeg! De 1ste is het :D XxXjes elinda1
    (voor de zeker heid: De naam is BFF 4 ever )

    BeantwoordenVerwijderen