maandag 31 januari 2011

vraag voor ontwerp

hey,
ik had een idee,
je kan tot 20 juni aan mij vragen of ik een ontwerp voor je maak :)
dan kan moet je gewoon zeggen welke achtergrond kleur het moet, en wat je erop wil en welke kleur dat moet zijn. het is alleen een shirt ;), want je moet het ook weer kopen. en het shirt kan je kopen voor 5 SD in mijn starbazaar. en ik wil het niet duurder maken dan 5 SD, dan kan je het met play&eurn kopen :D.
je moet gewoon ff mij een vrienden-verzoek sturen met erin dat je een ontwerp wil, en in een gastenboek bericht sturen, hoe je het ontwerp wil... waarom je vrienden moet zijn : als je online bent, kan ik het in me starbazaar doen dat niet iemand anders het koop ;O
ik heb een paar voorbeelden van ontwerpen, je mag er 1 kiezen, maar je mag hem ook zelf bedenken...
dat bff shirt ;), ik maak ook setjes, kan jij en je bff hem kopen :D...

1 opmerking:

  1. Heej heej!

    Ik heb dit als een soort 'advertentie' op mijn blog gezet.

    Heb het in de zijbalk en als bericht gezet.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen