dinsdag 1 februari 2011

Disney koopt stardoll niet

(Sorry dat mijn plaatje er niet op kan, ik zit nu op school en op mijn blackberry kan ik geen plaatjes openen, alleen kopiƫren, dus daarom )

Milayla.love19 had al laten weten dat stardoll misschien gekocht zou worden door disney.
Dit is gelukkig niet waar.
Op heel veel site's ging deze roddel rond en Disney wilde het inderdaad kopen. Maar stardoll gaat niet akkord hiermee.
Lees dit berichtje. Mikayla.love19 heeft dit plaatje al op de site laten zien,
ik vertaal het even:
Het gaat overal rond dat Disney stardoll gaat kopen. Dit is gewoon niet waar en we vragen of jullie het verspreiden van de roddel kunnen stoppen.


Het is dus niet waar,
ik ben daar ook heel blij mee,
Wat zouden jullie ervan vinden als het ineens disdoll of princessendoll heette?
Kinderachtig toch? of ligt dat aan mij?

xoxo Moisturexlife

3 opmerkingen:

  1. O gelukkig ik ben super blij!
    Ja dat is super kinderachtig!
    En dan spelen nog maar kinderen van 8 nog op stardoll...
    Dan is het ook rupitatie van stardoll weg!
    MAAR YES STARDOLL BLIJFT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, anders veranderd Stardoll opeens helemaal, ik weet het zeker.
    we zijn blij met die van nu dus dan hoeven we geen disney spul erop :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zou dan heel raar zijn , die namen zijn ZEKER kinderachtig maar jah..
    GELUKKIG BLIJFT STARDOLL !

    BeantwoordenVerwijderen