donderdag 10 maart 2011

Berichtenbalk


Ik heb een berichtenbalk gemaakt, onder het grote plaatje.
Hij is best wel klein, maar toch wel zichtbaar.
Als je een berichtje wilt achterlaten op de berichtenbalk, moet je een bericht sturen naar mij.
GEEN GASTENBOEK BERICHT. want mijn gastenboek is op dit moment erg vol, en ik zie dingen dan vaak niet. Dus gewoon een bericht, (privebericht)
Of in een reactie op dit bericht (stardollnaam erbij)

Een bericht op de berichtenbalk mag:

  • 5 woorden bevatten.
  • Geen aan elkaar geplakte woorden.
  • 3 tekens bevatten (bijvoorbeeld: !!!)
  • 2 dagen erop staan.


2 opmerkingen:

  1. ik zou graag een bericht posten
    Vote me NCG plzz !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag eenbericht plaatsen namelijk:

    schrijf in mijn gastenboek please!!!

    Xxxxjes huisgeest2

    BeantwoordenVerwijderen