dinsdag 8 maart 2011

Gratis 20 stardollar


Je kunt 2x 10 stardollar krijgen, bij elkaar dus 20 stardollar.
Iedereen weet dat je jou account met facebook kunt verbinden en daarvoor 10  stardollars krijgt, (Als je deze nog niet gedaan hebt kun je die ook doen, dan kun je 30 krijgen)
Maar er zijn 2 nieuwe manieren.
Je hoeft niet je echt twitter te gebruiken, maak gewoon snel eentje aan voor de nep (hetzelfde geldt voor facebook)

1. Verbind je account met twitter.
Ga naar: mijn account, dan naar verdien stardollars, en dan staat rechts: verbind met twitter, als je dit nog niet gedaan hebt, kun je jou account met twitter verbinden en krijg je 10 stardollar. Heb je jou account al met twitter verbonden krijg je geen stardollars, wat mij gebeurde.

2. Installeer de stardoll toolbar.
Op die zelfde pagina (boven: verbind met twitter) staat: installeer de stardoll toolbar.
Je kunt deze gewoon installeren, je hoeft alleen de stappen te volgen. Als je deze geinstalleerd hebt en je hebt de 10 stardollar gekregen kun je hem gewoon weer verwijderen.

De 10 stardollar kun je niet meteen zien, daarvoor klik je op:
Als je daarop klikt krijg je een lange lijst te zien met al je inkomsten en uitgaven. en daar staat dan ook 10 stardollar (als je ze alle twee hebt gedaan staat er 2x 10 stardollar) als je deze nog steeds niet ziet bij je stardollars naast je me-doll (op dit plaatje) dan kun je ze wel al uitgeven als ze toch al in de lijst staan. bij mij staat nu nul want ik heb ze direct uit gegeven.

Veel plezier met jullie 10 of 20 stardollar.

xoxo Moisturexlife

2 opmerkingen: