woensdag 16 maart 2011

zeldzaamste DKNY allertijden


Heeeej :)
eerst wil ik ff zeggen dat ik dit bericht van een andere blog heb, namelijk : http://lovelifestardoll.blogspot.com/2011/03/de-zeldzaamste-dkny-aller-tijden.html
Ik was net een blog aan het lezen, raresofstardoll.blogspot.com, en die gaat over de waarde van DKNY, LE enzo. Daar zag ik ook de zeldzaamste DKNY. Nee, het is niet de Scating Coat (maximale waarde 6500 sd), de Leather Jacket (maximale waarde 6000 sd) of de Hearts Blouse (maximale waarde 7000 sd). Hij zit niet in de Big 3. Het is het allerzeldzaamste DKNY kledingstuk ooit, en het is onbetaalbaar. Niemand verkoopt het voor Stardollars, hoeveel je ook biedt. Klinkt indrukwekkend he? Vind ik ook. Daarom verwachtte ik ook wel dat het er iets spectaculairder uit zou zien dan dit:

Plaatje geleend van hier
Picture borrowed from here
Is dit de allerzeldzaamste DKNY ooit? Ik vind het wel mooi, maar om nou te zeggen dat dit het meestgewilde en allerzeldzaamste is ooit? Ik heb maar 1x iemand gezien die dit had, dus het MOET wel heeeel zeldzaam zijn. Maar volgens veel mensen is het nooit in de winkel geweest... :S

UPDATE
Ik weet (denk ik) waar hij vandaan komt, ik heb het op meerdere blogs gelezen. Het hoorde bij de DKNY eerste collectie, er was iets fout gegaan, waardoor het ervoor zorgde dat de suites van sommige leden crashten. Daarom heeft Stardoll het verwijderd, waardoor maar een paar mensen het uiteindelijk hebben kunnen kopen... Het is nu VERSCHRIKKELIJK ZELDZAAM, misschien wel het zeldzaamste kledingstuk op heel stardoll.

Kladia97 heeft deze blouse! Gewoon uit Starbazaar o.o Dit is het verhaal volgens haar vrienden: zij was in Starbazaar aan het kijken, en ze vond dat topje. Ze vroeg aan haar vrienden: is het zeldzaam? En die vrienden waren compleet in SHOCK. Dat je zoiets gewoon in Starbazaar vindt zeg. Het is echt ONBETAALBAAR. Nogmaals, er zijn echt maar een paar mensen op Stardoll die het hebben. Geluksvogel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten