vrijdag 4 maart 2011

Schrijvers


Voordat ik de poll open wil ik even alle namen neerzetten, zodat ik niemand vergeet.
Van deze mensen ben ik op de hoogte dat ze mee willen doen.
Sannelove1999
Neroke2007
Roos.Ghita
marielke36
popstar_90
zitaXXmy'
Ladystacey.
lorin-solin
miley.hannah000
hannah17zmc
m.rnda
_Missy_Sweety_
__lauri__
kenarie
mariska856
stardollxxxhart
nene.love.cool
seros15

Staat je naam er niet bij, maar heb jij je toch aangemeld, of wil je je toch nog aanmelden?
Zet het vóór zaterdag 4 maart 4 uur in mijn gastenboek!

x'beavj.

2 opmerkingen:

  1. hoi ik ben aangemeld voor de wedsrijd mijn stardoll naam is lorin-solin er staat lorinsolin is eigelijk niet erg maar als ik reklame maak en ze willen op mij stemmen kunnen ze mijn mischien niet vinden:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen