zondag 6 maart 2011

Carnaval


Het is carnval, gisteravond is het startschot gegeven, zelf was ik toen in Sittard op het Kanon van 't Balkon. Overal in 't zuiden (Limburg en Brabant)wordt nu volop carnaval gevierd. Gisteren was de opening in de Zoepkoel in Venlo, daarna kreeg je de Statiefestatie in Roermond, en daarna de sleuteloverdracht in Maastricht. Vanmiddag om vijf over half vijf kun je de optocht van Sittard (en soms beelden ertussendoor van: Maastricht, Den Bosch, Heerlen, Venlo, Eindhoven en meer)  op Nederland 2 kijken.
Zelf ben ik ook carnaval aan 't vieren, Donderdag had ik op school Poetebal (een carnavalsfeest op school) en vrijdagmiddag Scholierencarnaval op de markt van Sittard, gisteren Kanon van 't Balkon, vandaag de grote optocht in Sittard, morgen de optocht in Pey/Echt. En dan ben ik kapot.

Omdat het carnaval is heb ik een paar outfits gemaakt op stardoll.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten