woensdag 9 maart 2011

Vote me for NCG


Hey,

Willen jullie vandaag en morgen op mij stemmen, want ik wil National CoverGirl worden.
Zouden jullie daarom 5/5 willen stemmen?
En als je gestemd hebt laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek met: 5/5, of: ik heb gestemd.
Onder diegene die op mij 5/5 gestemd hebben en een berichtje achtergelaten hebben wil ik een superstarlidmaatschap verloten als ik NCG ben geworden (ben je al ss en win je de loting krijg je 200 stardollar).
Ook probeer ik bij zoveel mogelijk mensen 5/5 terug te doen.
En de loting is helemaal eerlijk, want ik heb een programma gevonden waar ik alle namen kan intypen en dan kiest de computer willekeurig iemand uit.

Dus waarom zou je niet 5/5 op mij stemmen? Je kan er SS lidmaatschap mee winnen.

XxX
ietje-sofietje

En STEM! want het is echt belangrijk voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten