vrijdag 25 februari 2011

Schrijvers wedstrijd.


Christmasxwish heeft al eerder aangegeven ermee te willen stoppen omdat ze bijna nooit online is.
En de laatste tijd waren heel veel mensen die schrijver wilden worden.
Nu is jullie kans,
het is net zoals de vorige keer.
Er wordt gestemd.
Dus jullie moeten weer zoveel mensen overhalen te stemmen op jou.

Eerst moet iedereen aanmelden.
Aanmelden kan

  • In mijn gastenboek (of in die van Moisturexlife, en Ietje-sofietje zal t ook wel goed vinden)
  • Mij een privé bericht sturen.
  • Een reactie op dit bericht (stardollnaam erbij zetten)
  • Mailen naar: fashionandfree@live.nl (Stardollnaam erbij zetten)
Je kan je aanmelden tot en met 10 maart.

Vanaf 11 maart wordt de poll geopend en kan er gestemd worden.
Tot wanneer weet ik nog niet, dat zie ik wel rond 10 maart.

We hebben 3`nieuwe schrijvers nodig.

Meer informatie weet ik even niet te bedenken, dus dat komt nog wel een keer.

X'Beavj.

4 opmerkingen:

  1. Ik zou mede-schrijver willen worden.

    Groetjes kenarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou echt heel graag schrijfster willen worden en ik zit ook veel op stardoll dus dat komt wel goed uit. Mijn naam op stardoll is __lauri__
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel schrijver willen worden
    mijn stardoll poppetje is Mariska856

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey,ik zou graag de berichten die gepost worden willen controleren en indien nodig het bijvoegen van screenshots. Natuurlijk wil ik ook schrijver worden maar ik begrijp niet hoe je mensen moet overhalen. zoals hoe het er nu staat lijkt het mij dat je mensen moet omkopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling dus graag wil ik weten 'hoe moeten de potentiële schrijvers stemmen winnen?'
    (omg lang bericht i know)
    groetjes stardollnaam: melissa_toktok

    BeantwoordenVerwijderen