zondag 13 februari 2011

Valentijns Wedstijd


Morgen is het valentijnnnnnn,
Hier nog even een update over de wedstrijd,


Aan elke wedstrijd moeten 15 mensen meedoen, anders las ik hem af (spijt me voor diegene die hun best hebben gedaan).
Je mag kiezen hoeveel wedstrijden je doet, (dus je kan er bijvoorbeeld ook 2 kiezen, of allemaal)
De deadline is: 20 februari.
Prijs is per wedstrijd:
ss lidmaatschap voor non-ss
en stardollars voor ss.


3 wedstrijden:
-VALENTIJNS SCENERY
-VALENTIJNS OUTFIT
-VALENTIJNS KAART.

VALENTIJNS SCENERY: bewaren tot 22 februari. Dan pas hebben we alle sceneries gezien.
VALENTIJNS OUTFIT: Als je printscreen hebt gebruikt geldt dit niet. Als je geen printscreen hebt, dus gewoon me-doll hebt opgeslagen in je album, na 22 februari pas verwijderen. Heb je een outfit in je suite gemaakt, wij komen ze allemaal bekijken op 19, 20 en 21 februari. die drie dagen graag de outfit aan doen, of op een paspop.
VALENTIJNS KAART: bewaren tot 22 februari. En oja, vermeld in mijn gastenboek even de pagina.

kdenk dat het dat was.

XxX

2 opmerkingen:

  1. die outfit die ik heb gemaakt is met een site

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej ,
    ik heb het verstuurd naar
    fashionandfree@live.nl
    is dat juist ???

    BeantwoordenVerwijderen