maandag 21 februari 2011

Valentijns Wedstijd

(Ik ben met een nieuwe banner bezig)

Ik heb geteld hoeveel mensen meedoen met de wedstrijden.

Valentijns scenery
daar doen 23 mensen aan mee.

Valentijns outift
daar doen 18 mensen aan mee.

Valentijns kaart
daar doen 4 mensen aan mee.


Omdat er bij de valentijnskaart zo weinig mensen meedoen laat ik deze vallen.
Het is zonde van mijn geld om tussen 4 mensen te kiezen (die ook met de andere wedstrijden meedoen, en daar ook kans maken).

Dus we er komen alleen prijzen voor de outfit en scenery.

Het spijt me voor die 4 mensen die hun best hebben gedaan voor de kaart, maar het is niet anders.

De uitslag komt over een paar dagen.
We hebben nu alles geteld. alleen nog alles bekijken, dat gaat nog lang duren.

XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten