donderdag 3 februari 2011

Winnaaar Wedstrijd.


Jaaaa, De uitslag voor de wedstrijd.
Moisturexlife, Beavj. en ik hebben ons best gedaan de mooiste eruit te kiezen.
We kregen er een mooie top 5 uit.
Maar uit die 5 een winnaar te kiezen was moeilijk.
Dat hadden ze aan mij overgelaten :(
Uiteindelijk was ik zo aan het twijfelen tussen de nummer 1&2 dat ik het Merelopony gevraagd heb. (ze wist niet van wie de sceneries waren, dus niemand is bevoordeeld).

We hebben vooral gekeken, hoe creatief ben je?
Je moet een leuk idee hebben en niet alleen de achtergrond van de officiele scenerie gebruiken etc. etc.
Hoe je er over nagedacht hebt. en hoe je doll eruit kwam.


Nu de winaar nog,
Ze heeft heel veel moeite gedaan om al die dingen met haar doll te doen, 
kijk maar eens naar haar armen en benen.
En de rest van de scenery.

Jullie zijn benieuwd he!
(De roze scenery)

XxX ietje-sofietje

1 opmerking:

  1. gefeliciteert, gellukig ben ik 5de de senerys zijn heel mooi vooral van de winnaar
    XXX-lorin-solin

    BeantwoordenVerwijderen