zondag 6 februari 2011

Valentijns SuperWedstrijd.

Ik kreeg veel vragen voor een nieuwe wedstrijd. Ik kon maar niks bedenken, totdat ik ergens een Valentines Competition zag, (het lijkt er bijna helemaal op.)
Maar deze keer ga ik het anders doen,
Jullie mogen zelf kiezen wat jullie doen, je kan eentje kiezen. of twee of ze allemaal. Laat in mijn gastenboek weten welke je wilt doen.

1. Een valentijns kaart.
2. Een valentijns outfit.
3. Een valentijns scenery.

1. Een valentijns kaart: Je kan een valentijns kaart maken in je album. Met foto's, stickers, dolls, je kan alles gebruiken,
2. Een valentijns outfit. Twee keuzes:
-In starplaza: als je klaar bent klik je op printscreen, zet je jou op tinypic.com (supermakkelijk ,zie je vanzelf wel) en zet je de link in mijn gasten boek of in de club _Alles.Gratis_
-In je suite, dan klik je op: opslaan in album. en zet je jou doll in je album, vermeld dan even op welke pagina jou doll in het album staat, in mijn gastenboek.
3. Of je maakt een scenerie, dat spreekt voor zich denk ik. Gewoon een valentijns scenery maken.

In elke wedstrijd moeten zeker 15 mensen meedoen, anders gaat ie niet door.
De deadline is 20 februari.
De prijs is: voor elke wedstrijd apart ss lidmaatschap of stardollars.

Aanmelden kan:

  1. In mijn gastenboek. (of in die van Beavj. of Moisturexlife, in de gastenboek van de andere schrijvers NIET).
  2. Via een privebericht op stardoll.
  3. Via fashionandfree@live.nl (stardoll naam erbij)
  4. Via een reactie op dit bericht (stardoll naam erbij)
  5. In de club _Alles.Gratis_
Vragen kunnen gesteld worden in mijn gastenboek, in een reactie, en in de club..

XxX

5 opmerkingen:

  1. ik moest een scenery maken voor m.rnda nu voor ,jouw ihhihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wa moet ik bij share schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. C:\Users\ali.sergen-PC\Pictures\MISS.png mijn outfit valentijn ik hoop dat je ze mooi VIND!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen