donderdag 3 februari 2011

SS


Hee iedereen!
Zoals jullie weten heb ik de scenery wedstrijd gewonnen, dus ik ben nu ss. ik ben echt heel blij. :) 
Zo zie ik er nu uit:

Ik ga nog een nieuw plaatje maken, maar daar heb ik nu even geen zin in. hihi.
Maar ik ben een beetje dom, want ik heb dus nu al heel erg veel geld opgemaakt. 
dus ik had een vraagje,
zouden jullie wat dingen van mijn starbazaar willen kopen?
je kan dingen kopen als je meer dan 500 starpoints hebt, of als je ss bent.
ik heb gewoon wat gratis dingen tekoop gezet, maar ik heb ook een paar designs, die ik ook wel wil verkopen. dan moet je het gewoon vragen, dan zet ik die tekoop. :)
zo zien een paar van mijn designs eruit:

Die designs met fifi.hart erop verkoop ik natuurlijk niet, maar ik kan ze wel met jouw naam erop maken als je dat wil. ik de andere designs ook op een shirt zetten ofzo. op een ander kledingstuk. dat maakt niet uit.
zeg het maar als je er een wil.
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten